FANDOM

Zdzisław Bednarek (ur. 25 lipca 1951 w Sycowie[1], zm. 26 lutego 2016 w Nowym Dworze[2]) – radny Rady Miejskiej w latach 1998-2016 i jej wiceprzewodniczący w latach 2014-16.

Biografia Edytuj

Zdzisław Krzysztof Bednarek urodził się 25 lipca 1951 roku w Sycowie.

Po raz pierwszy do składu Rady Miejskiej został wybrany w wyborach samorządowych w 1998 roku. W latach 1998-2002 był równocześnie członkiem Zarządu Gminy Syców. W wyborach samorządowych w 2002 roku został radnym po raz drugi, uzyskując 125 głosów w okręgu wyborczym nr 6 i będąc wybrany z list KW Polskiego Stronnictwa Ludowego[3]. W latach 2002-2006 był członkiem Komisji Budżetowo-Gospodarczej. W wyborach samorządowych, które odbyły się 12 listopada 2006 roku wystartował z list KWW Porozumienie Samorządowo-Ludowe, otrzymał 189 głosów w swoim okręgu i po raz trzeci zdobył mandat radnego[4]. W kadencji 2006-2010 objął funkcję przewodniczącego Komisji Budżetowo-Gospodarczej. W wyborach samorządowych w 2010 roku Bednarek został poparty przez 201 wyborców w okręgu wyborczym nr 6 i ponownie zdobył mandat członka Rady Miejskiej z list KWW Porozumienie Samorządowo-Ludowe[5]. W latach 2010-2014 ponownie był członkiem Komisji Budżetowej. W wyborach samorządowych w 2014 roku wystartował z list KWW Razem dla Gminy Syców w jednomandatowym okręgu wyborczym nr 12 i po raz piąty uzyskał mandat radnego, uzyskując 202 głosy[6]. Od 2014 do 2016 roku pełnił funkcję wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej. W ostatniej kadencji był też członkiem Komisji Infrastruktury[7].

Zmarł w nocy z 25 na 26 lutego 2016 w Nowym Dworze. 29 lutego pochowany został na cmentarzy komunalnym w Sycowie.

Źródła Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. Oświadczenie majątkowe radnego Zdzisława Bednarka z roku 2003 – Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Syców
  2. Syców: Nie żyje radny Zdzisław Bednarek – sycow.naszemiasto.pl
  3. Wybory samorządowe 2002: Wybory do rady gminy: wyniki głosowania i wyniki wyborów – Państwowa Komisja Wyborcza
  4. Wybory samorządowe 2006: wyniki głosowania i wyniki wyborów do Rady Miejskiej w Sycowie – Państwowa Komisja Wyborcza
  5. Wybory samorządowe 2010: wyniki głosowania do rady (gmina Syców) – Państwowa Komisja Wyborcza
  6. Protokoły dot. wyborów samorządowych w gminie Syców w 2014 roku
  7. Ostatnie pożegnanie Radnego Zdzisława Bednarka – www.sycow.pl

Więcej z Fandomu

Losowa wiki